Ülker Çizi’den yoğun trafikte açlığı yatıştırma çözümü

Ülker, ikonik ürünlerinden Çizi için hazırladığı ve arabalarda kullanılabilecek tutucuyla, trafikteki açlık krizlerine pratik bir çözüm sunuyor. Çizi Tutar’ın filmi dijital platformlarda yayına girerken, 100 kişi çekilişle Çizi Tutar kazanma şansına sahip olacak.

Büyükşehirlerde trafik artık günlük hayatın değişmeyen parçası. Dünyanın en yoğun bölgelerindeki hareketliliğin analizine* göre İstanbul’da sürücüler yılda ortalama 105 saati, yaklaşık 4,5 günü, trafikte bekleyerek geçiriyor. Bu anlarda rotaya tekrar tekrar bakmanın anlamı kalmıyor, bekleyiş uzadıkça açlık kendini iyice hissettiriyor.

Ülker, bu bekleyiş anlarındaki ani açlık krizlerine bir çözüm önerisi sundu ve araçlarda kullanılacak Çizi Tutar için hazırladığı tanıtım filmi “Çizi Tutar Seni Trafikte de Tok Tutar” mesajıyla dijital platformlarda yayına girdi. Çizi paketine yapıştırılabilen özel metal parça sayesinde ürün artık araçlardaki telefon tutuculara kolayca yerleşiyor ve kilitlenmiş trafikteyken, sürücünün elinin altında, göz hizasında, anında ulaşabileceği bir yerde duruyor. Ülker, sınırlı sayıdaki Çizi Tutar’a sahip olmak isteyenler için de çekiliş kampanyası düzenledi.

Kampanya künyesi

  • Reklamveren: Ülker
  • Reklamveren Ekibi: Mustafa Kabakçı, Berat Çağlar Karagöz, Öykü Atmaca, İrem Dilek
  • Reklam Ajansı: Roswo
  • Yapım Şirketi: Film&Go
  • Yönetmen: Ayşe Naz Baykal
  • Post Prodüksiyon: İmaj

* 2024 INRIX Global Traffic Scorecard report https://inrix.com/scorecard/
**Ipsos 2025 Brand Claim Test

Başa dön tuşu
Haber Son Havadis