Tam isabet!

Domestos, Türkiye’de ilk ve tek ters kullanılabilir şişesiyle Köpük Gücü’nü tanıttığı kampanyasında, milli okçu Mete Gazoz ve annesi Meral Gazoz’u bir araya getiriyor. İkili, Domestos’un yenilikçi ürünü ile ulaşılması en zor yerlerde maksimum hijyen sağlıyor.

Temizlikte kuralları alt üst eden Domestos Köpük Gücü’nün tanıtıldığı kampanyada dünyaca ünlü, başarılı milli okçumuz Mete Gazoz ile annesi Meral Gazoz bir araya geldi. Reklam filminde yeni Domestos Köpük Gücü’nün tıpkı Mete Gazoz gibi en zorlu hedefleri tam on ikiden vurduğuna dikkat çekiliyor. Kampanya, ulaşılması en zor yerlerde temizliğin pratikliğini, anne-oğlun sıcak diyaloğu eşliğinde izleyiciye aktarıyor.

Tüm mecralarda 15 Eylül’de yayına giren kampanya, MullenLowe İstanbul imzasını taşıyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Domestos, Unilever Türkiye  

Reklamveren Yetkilileri: Kerem Dıramca, İpek Aslanel, Melike Güler

Reklam Ajansı: Mullenlowe Istanbul           

Yönetici Yaratıcı Yönetmen: O. Nadir Aydın 

Yaratıcı Grup Lideri: Köksal Karabulut, Erdinç Erdoğan

Yaratıcı Ekip: Aytaç Tam, Kaan Kap, Bertuğ Vural, Bengü Turna

Müşteri İlişkileri Grubu: Ceyda Coşkun Ayanoğlu, Merve Günay Goldenberg, Tais Berberyan, Siminsu Sevgikuranlar

Stratejik Planlama: Alper Çetik

Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Seçkin Alp, Yunus Utku Arda  

Yapım Şirketi: Public Film  

Yönetmen: Onur Somer 

Post prodüksiyon: İmaj Online         

Cast: Mete Gazoz ve Meral Gazoz                                   

PR Ajansı: Sobraz İletişim

Başa dön tuşu
world entertainment casino