QNB Sigorta, Müşteri Deneyiminde Büyük Düşünce Ödülü Kazandı

QNB Sigorta, Müşteri Deneyiminde Büyük Başarı Elde Etti
QNB Sigorta, müşteri odaklı yaklaşımı ve yenilikçi çözümleri sayesinde 7. CX AWARDS TURKEY® Müşteri Deneyimleri Ödülleri’nde Büyük Düşünce Ödülü’nün sahibi oldu. Bu ödül, şirketin sektördeki öncü konumunu bir kez daha pekiştirdi.
Sağlık, hayat ve ferdi kaza sigortaları ile bireysel emeklilik alanlarında faaliyet gösteren QNB Sigorta, müşteri deneyimini her zaman önceliklendiren vizyonuyla sektörde fark yaratmaya devam ediyor. Nice Medya tarafından düzenlenen Türkiye’nin ilk ve en köklü müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY®, bu yıl “Minimum Teknoloji, Maksimum Müşteri Deneyimi” kategorisinde QNB Sigorta’nın başarısını taçlandırdı. Bu ödül, müşteri memnuniyetine verdikleri önemin bir göstergesi oldu.
QNB Sigorta, “Bugün, bugünü yaşa” felsefesi doğrultusunda geliştirdiği hizmetlerle sigortalılarının günlük yaşamlarını daha kolay ve huzurlu hale getiriyor. Müşteri ihtiyaçlarına göre şekillendirdiği yenilikçi hizmetlerle, müşteri deneyiminde fark yaratmaya devam eden QNB Sigorta, sektördeki konumunu güçlendirmeyi amaçlıyor.
QNB Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Burak Bayhan, müşteri deneyiminde mükemmeliyeti hedefledikleri yolculuklarında sergiledikleri benzersiz ekip çalışmasının önemine vurgu yaptı. Bayhan, “Müşteri deneyimi, hizmet anlayışımızın temel taşını oluşturuyor. Türkiye’nin en prestijli ödül organizasyonlarından biri olan ve bu yıl yedinci kez düzenlenen CX AWARDS TURKEY®’de Büyük Düşünce Ödülü’nü kazanmak, bu alandaki çabalarımızın karşılık bulduğunu görmek açısından bizim için büyük bir mutluluk ve onurdur. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlayarak yenilikçi ve yaşamlarına değer katan çözümler sunmaya devam edeceğiz. Müşteri odaklı yaklaşımımızla sektörde fark yaratmayı sürdüreceğiz.” dedi.