Dayanıklılık ve zarafet Porland’ın yeni reklam filminde hayat buldu

Porland, porselenin zarafetini ve dayanıklılığını vurgulayan yeni reklam filmini yayınladı. Reklam filminde metal heykel sanatçısı Mustafa Tuğrul, markanın logosundaki balerini metal bir heykele dönüştürürken, metal malzemeleri şekillendirme sürecinde Porland’ın porselen tabaklarını kullanıyor. Film, markanın HoReCa sektörü için geliştirdiği dayanıklı porselen ürünlerini “Gücün en zarif hali” söylemiyle tanıtıyor.

Türkiye porselen sektöründe faaliyet gösteren Porland, konaklama ve ağırlama sektörü için tasarladığı dayanıklı porselen koleksiyonlarını yeni reklam filminde öne çıkarıyor. Reklamda, Mustafa Tuğrul’un, yoğun kullanıma, sık yıkamaya, darbelere ve yüksek sıcaklıklara dayanıklı porselen tabaklarla metal malzemeleri şekillendirdiği sahneler yer alıyor. Bu film, porselenlerin zarif tasarımlarının yanı sıra kenar çıtlamasına karşı sunduğu garanti ve uzun ömürlü kullanım gibi özellikleri vurguluyor.

“Gücün en zarif hali” sloganını taşıyan reklam filmi, Porland’ın porselen üretimindeki deneyimiyle sanat ve zanaatkârlığın kesişimini ele alıyor. Dayanıklılığıyla öne çıkan porselenlerin, HoReCa sektöründeki profesyonellere hitap ettiği ve sektörel gereklilikleri karşıladığı anlatılıyor.

Reklam filmi hakkında açıklamada bulunan Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, HoReCa sektöründe dayanıklılığın önemli bir kriter olduğunu belirterek, reklam filminde bu özelliği sanatla birleştiren bir anlatım benimsediklerini ifade etti. Pamukçu, Mustafa Tuğrul’un markanın logosundaki balerini metal bir heykele dönüştürme sürecinde porselen tabakları kullanmasının, dayanıklılık vurgusunu desteklediğini belirtti.

Projeye dair görüşlerini paylaşan Mustafa Tuğrul ise genellikle metal malzemelerle çalıştığını ve Porland’ın balerin logosunu heykelleştirme fikrini ilgi çekici bulduğunu söyledi. Tuğrul, porselen tabaklarla metal şekillendirmenin başta alışılmadık bir yaklaşım gibi görünse de kullanılan malzemenin dayanıklılığının sürece katkı sağladığını belirtti. Sanatçı, bu deneyimin hem sanatsal hem de malzeme kalitesi açısından farklı bir bakış sunduğunu ifade etti.

Kampanya künyesi:

Reklamveren: Porland

Reklamveren Yetkilisi: Elif Okuklu, Kübra Öncel, Hüdanur Çelikten

Reklam Ajansı: Mecaz İstanbul

Kreatif Grup: Nilüfer Duru, Burak Karahan

Müşteri İlişkileri: Neriman Sil, Nurselin Aslan

Prodüksiyon Şirketi: İstanbul Film Makers

Color: Unity Production

Yönetmen: Hasip Arvas

Yapımcı: Ebru Bayrak

Sanat Yönetmeni: Nilüfer Duru

Post Prodüksiyon: Markis Creative & Unity Production

Mecra: TV & Dijital & SM

Başa dön tuşu
Haber Son Havadis